Szanowni Państwo - Pracujemy bez zmian


Informujemy, że mimo aktualnej sytuacji epidemiologicznej, nasza praca przebiega bez żadnych zakłóceń oraz zmian.
Realizacja zamówień oraz wysyłka towarów jest prowadzona jest w sposób ciągły, nie zmienił się także sposób pracy Biura Obsługi Klienta.



Jak można się z nami skontaktować?

Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 16:30


Zapraszamy do kontaktu:

  • telefonicznie, pod numerem: 18 479 14 85
  • mailowo, na adres fixar@fixar.pl
  • na czacie online

Informujemy również, że jesteśmy przygotowani na ewentualne przejście biura obsługi klienta na pracę zdalną.
Sytuacja ta nie wpłynie na realizację usług ani możliwość uzyskania pomocy Biura Obsługi Klienta


Płatność bezgotówkowa u kuriera

Dbając o komfort i bezpieczeństwo, nasz przewoźnik DPD Polska udostępnia opcję elektronicznej płatności za pobraniem(za pomocą kart debetowych, kredytowych i BLIK) u Kuriera wszystkim swoim Klientom.



Zespół Fixar.pl